אמצעי מניעה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לתינוק בן 6 שבועות מתכננת להניק כ-שנה. הרופא הציע לי גלולות להנקה אך אני חוששת שזה עובר לילד או יפגע ביצור החלב. הבנתי שיש אופציה להתקן מירנה אבל פוחדת כי שמעתי כי יתכן חודשיים ראשונים של דימומים ואין לי כוחות לזה אחרי לידה. האם ידוע לך מה יותר טוב כאמצעי מניעה בזמן הנקה?
שלום לך זאת ממש לא המומחיות שלי, אבל יש גלולות שהן יותר מתאימות להנקה מאשר גלולות רגילות. כדאי להתייעץ עם הרופא. עד כמה שידוע - אין כל סיכון. בברכה אלן
קונדום הכי טוב לא ראית את הכתבה יום שישי האחרון ערוץ 22 שהגלולות עושות קרישי דם במוח ואגב כל כדור שאת מכניסה לפה אפילו זריקה עובר לך דרך החלב לתינוק... יום נעים סיגל