הנקה וכאבי גרון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב אלן, יש לי תינוק בן שלושה שבועות ואני משלבת לו הנקה עם סימילאק. בבוקר קמתי עם כאב גרון קל. 1) ניתן לקחת כדורי מציצה לגרון (סטפסילס למשל) בזמן ההנקה? 2) האם מותר להניק במצב של חולי (לא חום). תודה ויום טוב, עינת.
היי עינת, את יכולה לקחת סטרפסילס. את גם יכולה להיניק. גם שמרגישים לא הכי טוב - לרוב יותר קל להיניק מאשר לקום - להכין - ואחר כך לשטוף בקבוקים. תכנסי למיטה ותניקי. את לא צריכה לקום בכלל. גם הזדמנות להגביר את כמות החלב. אם את משלבת זה עלול לשבש לך את התפוקה. ככל שתניקי אז כמות החלב מתרבה ותוכלי לוותר (אם תרצי כמובן) על תוספות מלאכותיות. בברכת החלמה מהירה!! אלן