דחוף בבקשה! מי מאבחן דלקת בשד??
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאתמול אני קווצ'ית ועם חום. בשעות האחרונות עם חום גבוה, גם אחרי אקמול ואז גם שמתי לב שהשד השמאלי כואב לי מאוד בצד. אני מניקה בלעדית כבר כ- 11 חודשים כך שזה לא גודש או משהו שנתקלתי בו. |הדגש|למי ניגשים?? |סדגש| (והאם מותר להניק משד זה? אני מניחה שכן.) תודה.
היי לירי, אם כואב לך בשד אז אני מניחה שזו דלקת בשד אם שום דבר אחר לא כואב לך. ההמלצות לטיפול בדלקת בשד הוא מנוחה, שתייה מרובה והנקות תכופות בצד הזה. האינסטינקט שלך פועל וצודק. זה בדרך כלל קורה בהתחלת ההנקה - אבל אולי שינית משהו - ירדת מהנקות מסוימות, או דילגת על הצד הזה. חזייה הדוקה מידי? אם אחרי יממה של הטיפול הזה אין כל שינוי אז רצוי ללכת לרופא על מנת לקבל טיפול אנטיביוטית. רופא נשים לדעתי. בברכות של החלמה מהירה!! אלן