תרופה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קיבלתי מרשם לסירופ COD-GUAIACOL SYRUPוהרופאת משפחה אמרה שהוא בטול לשימוש בהנקה (יש לי תינוק בן שנה וחודש שעדיין יונק מאחרי הצהריים עד הבוקר) הרוקחים בבית המרקחת המליצו לא להשתמש. למי להקשיב?
היי מיכל, אני לא יודעת על בטוח - אבל אם רוב התרופות היום בטוחות לנשים שמיניקות אני מניחה שגם זה לא מהווה בעייה. גם התינוק לא ממש חדש, וגם הוא לא רק מסתמך על חלב אם. את יכולה לנסות לברר אצל אחת המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה.: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9308 בהצלחה אלן