חזרה למטרנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודשים וחצי, עד גיל חודשיים ושבוע קיבלה מטרנה אך בגלל עצירות המליצו לי לעבור לסימילאק אך בעית העצירות לא נפתרה ואני מרגישה שהילדה לא אוהבת אותו,הרבה הפסקות אומנם שהיא מסיימת את המנה אך לא כמו שלקחה המטרנה האם אני יכולה לחזור למטרנה יש לציין שהרופא שלה לא ממליצה מה לעשות
שלום לך, הדבר הכי בטוח מבחינה בריאותית זה חלב אם. זה לא מאוחר. אפשר להתחיל לשאוב ולתת לה את מה שהיא הכי זקוקה לו. מלבד זה לכל אוכל סינטטי ממאבדה יש את החסרונות שלו. אני לא רשאית לכוון אותך לגבי איזה מזון מלאכותי לתת לתינוקת.זאת אחריות יותר מידי גדולה ושייך אך ורק לרופא. אם הוא לא עוזר אז כנראה יש לו גם חסרונות.בתור יועצת הנקה (לא תזונאית מוסמכת או רופאה) יש לנו גם מגבלות אך אנחנו כן יכולות לעזור לך עם ההנקה ושאיבות חלב אם. בהצלחה אלן