תוספת לשאלה "אין חלב"
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלה הקודמת האם יש ניסיון עם כדורי חלב רב האם יש להם מקום בבעיה שלי שכן מצד אחד אני מרגישה גדושה מאד אבל לא יוצא שום דבר ולא ברור לי מה הגודש חלב או בצקת שוב תודה אני מאד במצוקה
היי שרה, צר לי לשמוע על מה שעובר עליך!! תזמיני יועצת הנקה הביתה אם אכן כבר השתחררת. אם את עדיין בבית היולדות תדאגי לפנות רק ליועצת הנקה מוסמכת שם - ולא לאחות. יש הבדל. לא כל אחות היא יועצת הנקה . אם את כבר בבית - כדאי לך להזמין מישהי - עדיף אולי שהיא יכולה לעשות טיפול של רייקי או משהו לעזור לך לשחרר את החלב. אם את מאזור המרכז את מוזמנת לבוא אלינו - יש ביום ה' קליניקה לקבוצה קטנה - המחיר בהתאם. יש לקבוע מראש- 03-6472411. עדיף לא לחכות ולהזמין מישהיא. לא לדחות את זה. נראה כי חלב רב רק יכביד עליך. בברכה אלן