אוגמנטין בהנקה.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בתי בת 5 וחצי חודשים ,מניקה אותה הנקה מלאה לפני כמה ימים הייתה לי דלקת בשד עם אודם וחום וכמובן שלא הייתה ברירה אלא לקבל אנטיביוטיקה כי ניסיתי הכל (עיסוי ,מים חמים קומפרסים וכו) השאלה שלי האם אוגמנטין יכול לעשות כאבי בטן אצל התינוקת כי מאז התחלתי ליטול את התרופה היא לא מצליחה להירדם בלילה וממש מתפתלת מכאבי בטן ,יש לציין שאני לוקחת את התרופה לאחר שאני מניקה אותה . אודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
היי אנה, אני ממש לא יכולה להגיד לך על בטוח אם אכן זה מה שמפריע לה. אין כל מידע חד משמעי. נקוה שזה יעבור מהר. בברכה אלן