ספריי להרדמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, הייתי היום אצל השיננית ולפני הניקוי היא ריססה על החניכיים ספריי להרדמה שלא יכאב לי הניקוי. מייד אחרי השיננית הנקתי את התינוק שלי (בן חודשיים) ולא חיכיתי עד שההשפעה של הספריי (ההרדמה) פגה כי הוא מאוד רצה לינוק. האם עשיתי נזק? האם נשמע בעייתי????? קצת חוששת. תודה
שלום רב עד כמה שידוע לי אין כל בעייה עם זה. אם יש לך את שם החומר - תוכלי לבדוק בצורה יותר מעמיקה אצל אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה. 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 לבריאות!! אלן