שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני שואבת מלא כבר חודשיים מלא . שאלתי היא כמה זמן חלב שתינוק כבר שתה ממנו יכול להיות שמיש . הבנתי שעקב נגיעת הרוק החלב עלול להחמיץ ? האם בכלל מותר לתת לו לאכול בטווח סביר מאותו בקבוק אם לא סיים את המנה שלו ?
היי ג'ני, לא רצוי לתת לו מאולתו בקבוק אם כבר אכל ממנו. אפשר אולי שעתיים אחרי אבל ממש לא יותר מזה. ההגיון פועל כאן יותר מממצאים מדעיים. אין ממש מחקרים על זה. עדיף לתת לו מנות יותר קטנות ואז יבקש תוספת אז אפשר להכין ולחמם די מהר - כמות קטנה יותר שעדיין לא אכל ממנו. בברכה אלן