אין חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 24 שעות לאחר לידה בשבוע 36 להריון הילדה שוקלת 3 ק"ג ב24 שעות ראשונות לא הנקתי והיום כשניסיתי לא יצא .ניסיתי לשאוב ולא יצאה אפילו טיפה היתכן ואין לי חלב מה עלי לעששןת רוצה להניק אני בת 38 לידה 3 קודם הנקתי טוב. לחוצה. תודה שרה
היי שרה, לא לדאוג. אם את עדיין בבית יולדות אז תפני ליועצות כדי שיעזרו לך. אם את לא מצליחה לשאוב עם משאבה אז תסחטי בעזרת הידיים. 5 כפיות פלסטיות מהוות עבורה ארוחה. לאט לאט היא תתאושש מהלידה ותדרוש יותר. אז דאגי שמישהוא עוזר לך לחבר אותה. אם את כבר מחוץ לבית היולדות אז כדאי לפנות ליועצת הנקה מוסמכת כדי שתעזור לך. תוכלי למצוא ברשימה באתר של האיגוד המקצועי של היועצות בארץ: www.iaclc.org.il בהצלחה! אלן