הרדמה מקומית רופא שיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אמורה לעבור סתימה אצל ר. השיניים.רופא השיניים אמר שחומר ההרדמה כן עובר בהנקה ונעלם רק לאחר 10 שעות מהגוף, אעפ"י שיש כמות קטנה אחרי 5 שעות וניתן להניק גם אחרי 5 שעות. (אבל מעט החומר שיש בגוף יעבור לתינוק עם החלב) זה סותר את מה שידעתי שניתן להניק מיד לאחר טיפול בהרדמה מקומית אצל רופא שיניים. אז מה דעתך בנדון? האם חומר הרדמה עובר בחלב כן או לא?
היי שירי, אכן הכל עובר בחלב - אבל במינון מזערי שלא אמור להפריע לתינוק. חלב אם עם קצת חומר הרדמה הרבה פחות מזיק מההשלכות של אוכל סינטטי אחר.(פורמולות) אין לך מה לחשוש. תמיד הנקה וחלב אם עדיפים. בהצלחה אלן