דימום בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי לפני 9 חודשים, אני מניקה באופן מלא כולל בלילה, בערך כחודש היו לי כאבים וביום ראשון הרופא ראה בUS שיש לי ביוץ לכן הכאבים היום (חמישי) קיבלתי מחזור לשעה וזהו . שאלתי: 1. איך זה יכול להיות? הרי מחזור אמור להיות שבועיים אחרי הביוץ, לא? 2. מה הפירוש לכזה מחזור מוזר? 3. יש קשר להיותי פוליציסטית? תודה, רותי הוספה: מהלידה עדיין לא קיבלתי מחזור, אני לא לוקחת אמצעי מניעה
היי רותי, זה ממש לא בתחום שלי. אין הרבה קשר להנקה - מבחינה טכנית לכן זה יותר שאלה שכדאי לשאול בפורום של רפואת נשים. בהצלחה אלן