תודה רבה לאלן על התשובה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאלן שלום! אני מאוד מודה לך על ייעוץ, זה מאוד הרגיע אותי. אני לא חוזרת לעבוד, אני ממשיכה להיות עם הילד בבית היתי רוצה רק לדעת, איך אפשר להגביר כמות חלב? לפעמים אני רוצה לשאוב חלב ולקחת איתי בקבוק, אך אין הרבהת אולי 80-100 ג"ר משני הצדדים אהני יודעת שבגיל 6 חודשים הם אוכלים כ-180 ג"ר מה עלי לעשות? אשמח לקבל תשובתך בתודה מראש
היי ליאנה, אין לך מגבלה של זמן - אז תשאבי בכמה פעמים. את יכולה לצבור מספר שאיבות בבקבוק אחת ולהקפיא. כשתרצי להשתמש אז תוציאי אותו ותפשירי. המנה לא חייבת להיות מורכבת רק מחלב שנשאב בבת אחת. בברכה אלן