העדפת צד..
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן 6 חודשים.בימים האחרונים מסרב לינוק מצד ימין!! רק בהנקת הלילה,שהוא חצי ישן, אני מצליחה ל"שכנע אותו" לקחת את צד ימין. מה עושים? ת
שלום רב, לפעמים זה נובע מכאב באוזן עליו הוא שוכב. כדאי לבדוק אם אין דלקת באוזניים.בלי לראות אותכם קשה לדעה מה קורה. תדאגי שנוח לך. הוא כבר גדול ואם אין לך תמיכה בידיים לשאת את משקלו אז אולי הוא מרגיש רופץ או לא בטוח בזרועותיך בגלל מתח בשרירים. תוודאי שאת נתמכת. בהצלחה אלן