הנקה וקצת מים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 4 חודשים יונקת הנקה מלאה באישור רופא הומלץ לי לתת לה קצת מים ביום כי הפליטות שלה מאוד סמיכות והן לפעמים נפלטות דרך האף והיא קצת נחנקת שאלתי היא האם מותר לתת מים עם קצת סוכר ענבים שיהיה מתקתק כי הבנתי שזה עלול לפגוע בלבלב האם זה נכון????????? אודה עבור תשובתך ליליאנה.
היי ליליאנה, לא רצוי בכלל לתת מים או כל דבר אחר. אם הרופא "אישר" מתן מים - אז אולי יש לו סיבה. לא נראה לי שיש כל קשר בין מתן מים וסמיכות פליטות. בכל אופן אין כל ביסוס מדעי עד כמה שידוע לי. אם נותנים מים - בכלל לא רצוי להמתיק אותו. תינוקות וילדים אמורים להתרגל לטעמו של המים ללא כל ממתיק. זה מסוכן להמתיק מאכלים של תינוקות - זה סתם יקלקל שניים וגם משמין. בברכה אלן