העשרת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,ביתי בת שבעה חודשים וינקה עד עכשיו מלא(מלבד בקבוק אחד ליום)לאחרונה אני מניקה אותה המון והיא נשארת רעבה עד שאין לי ברירה ואני נותנת לה סימילאק(כבר עלינו ל3 בקבוקים) אני מאד לא רוצה להפסיק את ההנקה.מה אני צריכה לעשות כדי להשביח את החלב?(חלב יש לי מספיק,הבעיה שזה לא משביע אותה)
שלום לך חלב הוא חלב - לא צריכים להעשיר אותו. הוא בדיוק כמו שהיה וכמו שיהיה לספק את צרכיו של התינוקת. זה גם האיטוי הנכון להתחיל לתת לה מאכלים מוצקים - בנוסף לחלב שלך. זה הזמן שהיא אמורה להתעניין במה שיש לך בצלחת - אז תתחילי להתנסות איתה עם כמויות קטנות של מוצקים רכים (לאו דווקא טחונים) חתיכות רכות של ירקות מבושלים או מאודים הם מאכלים אידיאלים להשלים לה במקום לתת לה אוכל סינטטי - פורמולה. לא חסר לה חלב - יש לך אז אין כל סיבה לתת לה בקבוקים עם חלב אחר. בברכה אלן
היא אוכלת אוכל רגיל,סועדת איתנו צהריים וערב,אוכלת עוגיות מטרנה וגרברים ובכ''א היא רגועה רק אחרי בקבוק.