לא מייצרת צואה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות, הבת שלי בת 6 שבועות ,משקל תקין. אני בעיקר מניקה אותה לפעמים שהיא חסרת מנוחה בלילה וצורחת לי על הציצי אני נותנת לה סימילאק וזה מרגיעה אותה ( אני מסיקה שזה בגלל שהדייסה כבדה להם בבטן מהחלב אם ). השאלות שלי הן: 1. האם אני צודקת במתן סימילאק בנוסף להנקה ? זה אולי יבלבל את הילדה ? האם זה יגרום לה להעדיף סימילאק עם הזמן? 2. כשאני מניקה בלבד לילדה לוקח מס' ימים לייצר צואה . האם זה נורמלי ? מה אני יכולה לעשות במקרה זה? רק עם סימילאק הילדה הילדה עושה קקי. תודה אני ממש אובדת....
שלום שרית אומנם ידוע בספרות המקצועית שמגיל חודש ,אצל תינוקות יונקים , יש ירידה בתדירות מתן הצואה . עד כדי מתן צואה פעם בכמה ימים וזה תקין ולא מהווה בעיה אך מאחר ואת מתארת מצב של חוסר נוחות על השד הדורש מתן תחלפי חלב . יתכן וקיים קושי בחיבור או בניהול ההנקה שלכם . כהרגלי אני אמליץ לך להיפגש עם יועצת הנקה על מנת לבחון את המצב . שבת שלום נירית