מניקה וללא אמצעי מניעה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בני בן שנה ושלושה חודשים,אני מניקה אותו עדין פעם ביום- בלילה ולפעמים פעמים. אני ללא אמצעי מניעה ואיני קיבלתי מחזור עדין. שאלתי היא האם אוכל להכנס להריון והאם זו בעיה שלא קיבלתי מחזור. ואשמח לעצה איך אוכל לגמול את בני מהנקה וגם אותי. תודה רבה
הי דפנה לא ההתי מסתמכת על הנקה כאמצעי למניעת להריון .( לפחות לא בתנאים שאת מתארת ) יש מצב, שנשים אחרי הלידה שטרם קיבלו מחזור מביציות ומכאן שהן יכולת להיכנס להריון . בהצלחה נירית
תודה על התשובה, להפך אני מעוניינת להיכנס להריון אך זה לא קל מכיוון שאיני קיבלתי מחזור (ואיני יו8דעת את ינמי הביוץ) ואני מתארת לעצמי שזה קשור לכך שאני מניקה. אשמח לעזרה כיצד אוכל להפסיק את להניק ביחוד שבני קם באמצע הלילה.