מים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בני בן 4 חודשים הוא יונק וגם אוכל מטרנה, קודם אני מניקה אותו אחר כך מוסיפה לו מטרנה הקטע שהוא לא יונק הרבה לפעמים אפילו מסרב ואוהב יותר את המטרנה ההנקה שלו זה רק מציצה לא מנה שלמה הוא יונק ממש קצת זה יכול להיות כמה פעמים ביום וזה יכול להיות רק פעם אחת וכמות ממש קטנה ידוע לי שתינוקות לא שותים מים מכיוון שיש את זה בהנקה אך מה עם תינוקות כמו בני שיונקים ממש קצת כמו שתיארתי האם צריך לתת לו לשתות מים?
שלום רינה אין צורך להוסיף מים לתינוק בטרם מלאו לו שישה חודשים ( גם לתינוקות שאינם יונקים ) בהצלחה נירית