שאיבה לצורך שילוב הנקה עם בקבוק חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בני בן 6 שבועות ,אני מעוניינת להתחיל לשאוב במטרה לשלב בקבוק אחת ליום. השאלה היא איך מתחילים? מתי הכי נכון לשאוב? מבחינה פרקטית ניתן לביצוע רק בערב כשהבעל חוזר מהעבודה. האם לשאוב צד אחד או את שני הצדדים ? החשש שלי שהשאיבה תפגע בהנקה שאחרי הרי לא ישאר חלב ... האם חשוב להקפיד לשאוב בשעה קבועה או שניתן לזפזפ לפי הנוחות ? תודה מראש
היי \ לא חשוב מתי שואבים - זה לא צריך להיות באופן קבוע - הגוף די מסתגל לכל מצב. היות והלב מתחדש כל רבע -חצי שעה אין חשש שלא יהיה לך חלב להנקה. קחי בחשבון שבקבוק אינו חובה - בקבוקים משבשים את הנשימה של התינוק - כי אוכלים יותר מידי וגם מהר מידי באמצעות בקבוקים. יש גם תינוקות שאחר כך מסרבים לחזור לשד פ אפילו מבקבוק אחד ביום (אפילו מבקבוק אחת בכלל!) אז שימי לב שזה לא משבש. גם חשוב להחזיק את בקבוק בצורה מקבילה לרצפה ולא למעל לכיוון התקרה. זה גם מאיט את הקצב. בברכה אלן
יש טיפים לשאיבה וטבלה על אחסון חלב שאוב בספרון "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" עצות פרקטיות. ניתן להזמין 03-6472411 או דרך האתר: www.mamash.org.il אלן