הפסקת הנקה בהריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוך כדי הנקה נכנסתי להריון(להפתעתי).ושאלתי האם מותר לי לקחת כעת כדור להפסקת החלב.
שלום לך, לא ציינת בן כמה שתינוק אבל אני מנחשת שהוא יותר מ-3 חודשים. הכדור לא יעיל אלא בהתחלת תקופת ההנקה כאשר הפעילות של יצירת החלב היא עדיין הורמונלית. אם התינוק מעבר ל-3 חודשים אז זה כבר פועל אחרת. מה שתניקי כך נוצר החלב. כבר לא תלוי בהורמונים. אם תפחיתי את מספר ההנקות או התדירות אז החלב יפסק בסופו של דבר. את לא חייבת להפסיק להיניק. ההנקה ממש לא מפריעה או מסכן הריון תקין. בברכה אלן