פליטות מרובות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! תינוק שלי בן 4 חודשים פולט המון אני לא מבינה מה הסיבה ואיך אפשר לטפל בזה
לקריאה נוספת והעמקה
היי אירנה, פליטות עצמן לא מעוררות דאגה אם התינוק עולה יפה במשקל ואין כל סימן של מצוקה. בכל אופן הוא רק בן 4 חודשים וזה 12 שבועות - לוקח זמן עד שהתינוקות והמערכות החדשות וצעירות שלהם מתרגלים לחיים מחות לרחם וצתפקדים כראוי. סבלנות וזמן - בדרך כלל כל הבעיות נפתרות. לפעמים זה יכול לבוא מתנוחה לא הכי אופטימלית אבל בדרך כלל פולטים ולא חשוב מה. זה עובר - למרות האי- נוחות כפי שציינתי אם התינוק בריא חוץ מזה אז הכל בסדר. בברכה אלן