מחזור בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה ושלושה חודשים. עד לפני חודש וחצי לקחתי "סרזט". בשבוע האחרון הורדתי לה את תדירות ההנקה לבוקר ולילה (לפני זה היא היתה יונקת מתי שבא לה). אני רוצה להיקלט שוב להריון, אך עדיין לא קיבלתי מחזור! (מהלידה...) . מה לעשות? תודה רבה!
שלום רב, לרוב בלי ווסת אי אפשר להכנס להריון. יש נשים שמקבלות מחזור אחרי 6 שבועות מהלידה ויש כאלה שלא מקבלות עד הפסקה מוחלטת של ההנקה. זה מאוד אישי ואין בכלל חוקים. תתייעצי עם רופא הנשים - הוא יותר בקיא בנושא מאשר יועצת הנקה. כמובן ההחלטה שלך מתי ואיך לגמול את התינוקת. אם לחכות שהטבע פועל או ליזום גמילה מוקדמת. בסופו של דבר נגמלים. השאלה היא מתי....ומה את רוצה לעשות. בברכה אלן