עליה במשקל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם עלייה של 220 גר' ב 10 ימים לתינוק בן 4 שבועות היא בסדר? בגיל שבועיים וחצי היה 3.460 היום (4 שבועות) 3.680 תודה
שלום לך\ באופן כללי אפשר לאמר שתינוקות בגיל הזה אמורים לעלות מינימום 150 גרם לשבוע. בלי לדעת בכמה נולד אז אנני יכולה לדעת כמה עלה בכלל מאז שחרורו. מתייחסים לממוצע חודשים - אם כי תינוקות שעולים הרבה בשבועות הראשונים לא חייבים לעלות כל שבוע - אבל דובר לרוב על תינוקות שעולים חצי קילו בשבוע - אז צפוי האטה בשוע לאחר מכן. לכן לא מתייחסים רק לשקילה שבועית אלא לתמונה הכוללנית. מקוה שזה עוזר בברכה אלן