הפסקת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי.. ניסיתי להניק בימים הראשונים לאחר הלידה וללא הצלחה..לאחר 5 ימים מהלידה לקחתי את הגלולות להפסקת החלב ושמתי כרוב...כמה זמן החלב אמור להעלם?..(אני כבר שבוע אם הכרוב)..
לקריאה נוספת והעמקה
היי אינה, חבל שלא הצלחת להיניק. זה לא אבוד - אם לא היית אצל יועצת הנקה מוסמכת אז חבל כי אפשר לפתור בעיות של הנקה - אבל בלי העזרה של אנשי מקצוע לאבחן אכן מה הבעייה - קשה להסתדר לבד. אולי היה משהו פשוט שיכולנו לעזור ?? בכל אופן, אם אין לך גודש כבר ואין כאבים את לא צריכה את הכרוב. החלב לא נעלם באופן מיידי פשוט מפסיק להיווצר.זה יכול לקחת אפילו כמה שבועות אם לא חודשים. בברכה אלן