הנקה בשכיבה וכאבי אזניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 4.5 ח'. אני מניקה בעיקר בשכיבה על מנת האט את זרימת החלב. לאחרונה הוא מתעורר בלילה הרבה פעמים בגלל כאבי אזניים (מגרד חזק את האוזן + בכי) וגירוד זה גם מופיע לקראת סוף ההנקה. מה ניתן לעשות והאם הכאב יעבור לבד עם שינוי תנוחה? תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורית, אני לא יודעת אם אכן הכאב בא כתוצאה מהנקה בשכיבה רוב הזמן או לא. זה מצריך בדיקה אצל רופא הילדים. אם יש דלקת צריכים לטפל בזה ללא כל קשר לתנוחות. אם יש דלקת זה לא יעבור לבד. בברכה אלן