הקפאת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם ניתן לשאוב לתוך שקית המיועדת להקפאה, לאחסן זמנית במקרר ובמשך היום להוציא את השקית ולהוסיף לשאוב לתוכה ורק כשהיא מלאה להקפיא? תודה, טל
היי טל, אפשר....אבל עדיף בגלל ההרמטיות או חוסר מרמטיות של שקיות - לשאוב לתוך בקבוק שנסגר הרמטית מאשר להחסן הרבה שיעות בלי סגירה הרמטית. אלן
אז אני יכולה לשאוב לתוך בקבוק, לאחסן זמנית במקרר, להוציאו מהמקרר ולהמשיך לשאוב במשך היום לאותו בקבוק ובסוף היום להעביר לשקית הקפאה?אין עם זה שום בעיה? תודה רבה, טל