הפרשות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בשבוע 29 כבר חודש יש לי הפרשה מפטמות, זה לא חלב. זה מן נוזל דביק כזה . מאוד מפריע לי במיוחד בלילה. אני מרגישה כמו אישה שילדה כבר צריכה לישון עם חזיה . מה עושים ? מה זה יכול להיות ? או למי אוכל לפנות .
היי נדיה, אין לך מה לדאוג. זה קולוסטרום - החלב הראשוני שכבר נוצר באמצא ההריון. נכון זה בוודאי מציק אבל אין הרבה מה לעשות. במקום להשתמש בפדים רגילים יש מוצר של LILYPADZ שהם נוחים ולא נדבקים כמו החד פעמיים. עשוי סיליקון מאוד נעים למגע. בברכה אלן