פטרייה על הלשון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, לבתי היונקת בת החודשיים יש פטריה על הלשון (כך לדברי רופא הילדים). אני לא יודעת אם יש גם לי- האם עלי למרוח משהו על הפטמות שלי גם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך הטיפול בפטרית הוא חייב להיות בו זמנית בפיו התינוק ובפיטמות. אחרת זה עובר מהפה לפיטמות וחלילה. יש לטפל בפטרייה לפחות שבוע מעבר לזמן שכבר לא רואים סימנים על לשונה של התינוקת.בהיותי יועצת הנקה ולא רופאה אנני יכולה להגיד לך מה לשים אבל יש האומרים שכדאי למרוח את האורל ג'ל גם בפיטמות. החלמה מהירה אלן