חלב שאוב שהתקלקל ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, מתוך כוונה להתחיל להרגיל את ליה לבקבוק שאבתי במאמץ רב אתמול כ-40C ושמרתי במקרר (בעומק המקרר ולא בדלת). היום שאבתי עוד כ-30cc וצרפתי לחלב שהיה במקרר. בערב- כשהתכוונתי לתת לליה את הבקבוק טעמתי והסתבר שלחלב טעם חמוץ וריח לא טוב...מדוע זה קרה? קראתי שניתן לשמור במקרר חלב שאוב למס' ימים....
היי לך, לפעמים למרות שהריח לא טוב - זה עדיין לא ממש מקולקל. אבל אם טעמת והרגשת שזה לא זה - אז לא כדאי לתת אותו. לפעמים הכלי בו אוחסן החלב לא מתאים. הכי טוב בקבוק זכוכית או שקיות המיועדות להקפאה. הם חזקים ומחומר עמיד. בברכה אלן