שימוש בזובירקס בתקופת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אם לתינוק יונק בן 8 שבועות. הערב התחלתי להרגיש את העקצוץ המוכר של נגעי הרפס השפתיים. האם ניתן להשתמש בזובירקס במריחה על השפתיים בתקופה בה מניקים? האם זה נכון שתינוק יונק עד גיל 6 חודשים מחוסן מפני הדבקות בהרפס השפתיים (כפי שקראתי באינטרנט), כמובן בהנחה שלא אנשק אותו עד שיעלמו הנגעים, ואקפיד על שטיפת ידיים וכו'.
היי קרן, אם כך קראת -אז אני מניחה שיש ביסוס מדעי למידע באינטרנט איפה שקראת. בכל אופן רצוי לא לנשק אותו כמובן. לגבי החומר עצמו - רצוי לבדוק עם אחד המרכזים למידע על תרופות שאין כל בעייה : 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 החלמה מהירה! אלן