טעם החלב...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש אמת שטעם החלב משתנה בהתאם למאכלים שהאם אוכלת ? אם אכלתי בצהריים אוכל חריף במיוחד ( אני אוהבת חריףף!!) האם טעם החלב יהיה שונה? ואם אני בהתקפה של מתוק. ואוכלת יום שלם דברים מתוקים ( אני יודעת שזה לא בריא...) האם החלב יהיה מתקתק? חייבת לדעת, תודה, גמר חתימה טובה, חגית
היי חגית, לא נראה לי. הרי אני לא מכירה ממצאים מדעיים המוכיחים את זה. מהיכן שמעת? צריכים לדאוג שהמקורות מהימנים. החלב הוא חלב. אולי שינויים מאוד שוליים ולא מורגשים אחרת התינוק היה בוחר לינוק ולפעמים מסרב כאשר זה לא מתוק. (כמונו!! בבחירות שלנו!) בברכת שנה טובה! אלן