איך לסיים הנקה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנקתי במשך 3 חודשים בהדרגה כמות החלב קטנה ולא הספיקה לכן הפסקתי להניק אך יש לי עוד מעט חלב בשד אחת מה אפשר לעשות כדי להפסיק את החלב לחלוטין? תודה
היי קרן החלב יפסיק מעצמו. זה יכול לקחת שבועות אפילו חודשים. אין מה לדאוג. בסוף הוא מתייבש. לא צריכים לעשות כלום אלא אם זה מציק או נוצר גודש. אז רצוי לשאוב עד הקלה. עניין חוסר חלב הוא מאוד אישי אבל לרוב כל אישה יכולה לייצור מספיק אפילו לתאומים. תלוי מי בודק ומי תומך בך. תמיד כשתינוק בוכה ישר מאשימים את ההנקה וזה ש"אין מספיק חלב". בדרך כלל אין בכלל קשר. בהצלחה ופעם הבא תבואי להכנה. נשמח לעזור. בברכה אלן