חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת חמישה וחצי חודשים אינה מוכנה לאכול תחליפי חלב בשום צורה אימי מטפלת בה במהלך היום והיא אוכלת ירקות ופירות עד שאני חוזרת בבקשה שמישהו יעזור לי
לקריאה נוספת והעמקה
הי שירי, את לא זקוקה לעזרה. יש לך הכל כדי לענות על צורכיה של התינוקת. תשאבי מתי שתוכלי ותשלימי את התפריט היומית שלה עם החלב השאוב. אם את כבר מדלגת על ארוחה זה הזמן לנסות לשאוב. תינוקות לא זקוקים לתמ"ל אם כי רק חלב אם הכי בריא להם. תינוקות שיש להם רגישות יתר - יודעים וחשים שהאלטרנטיבות הסינטטיות לא מתאימות להם. תסמכי עליה. בברכה אלן