הצילו חייבת עזרה דחופה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לילדה בת 4 חודשים. תינוקת שלי יונקת באופן מלא, לפני כשבועיים חזרתי לעבודה והתחלנו לתת לה חלב שאוב בבקבוק (אני שואבת ע"י ספקטרה")בנוסף גם שמתי התקן מינרה המכיל פרוגסטרון. שמתי לב כי תפוקת החלב שלי הולכת ופוחתת. בהתחלה שאבתי במשאבה דוצדדית כ200-250 סיסי ועכשיו בקושי 80-100 משני הצדדים. מה לעשות איך לגרום לשד לחזור לתפוקה הקודמת?אי לי מספיק אפילו לארוחה אחת
היי טניה, כשחוזרים לעבודה כבר לא מיניקות כמו קודם. זה שאת כבר לא עם התינקת גורמת לכך שיש הרבה פחות גירוי לשד. בלי גירוי לעיתים קרובות התפוקה יורדת. אין אפס. אם תרצי לייצר יותר את צריכה לשאוב יותר או להיניק יותר. לא נראה לי שההפשעה של ההתקן היא משמעותית. יותר מתאים עניין החזרת לעבודה.את יכולה להאיץ את התפוקה גם על ידי שאיבות שאת בבית. לא רק שאת לא נמצאת. תשאבי מנות נוספות כשאת בבית כדי למנוע לחץ בעבודה ואי יכולת לשאוב יותר בשעות היום. אפשר גם להיניק וגם לשאוב - להיניק מצד אחת - ולתת אותו צד בתור צד שני לאחר הפסקה של כמה דקות. אחרי הארוחה - אפשר לשאוב מהשד שלא היה בשימוש באותה הנקה. בברכה אלן