אי קבלת וסת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה כבר 9 חודשים,מאז הלידה, הוא במשפחון,מ4 חודש,אוכל גם תחליף,מוצק ויונק מאחהצ וגם בלילהוהוא לא מתנגד אף פעם לציצי.לא קיבלתי מחזור מאז הדימום שלאחר לידה. האם נורמלי. גם שאבתי עד 7 חודשים. האם זה בסדר שטרם קיבלתי מחזור ,לא לוקחת גלולות וגם לא בהריון בטוח
לקריאה נוספת והעמקה
היי רחלה, לדעתי אין מה לדאוג. מהניסיון אני יודעת שיש נשים שלא מקבלות עד אחרי גמילה מוחלטת. תמיד רצוי לדווח על כך לרופא נשים - זה יותר התחום שלו מאשר לנו - אבל תהיי רגועה - שזה מאוד יכול להיות בגלל ההנקה. בברכת שנה טובה. אלן