ביספינול א
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה ההבדל בין בקבוקים עם לבין בקבוקים בלי ביספינול? בקבוקים עם ביספינול א ניתן לשמור בהם חלב אם?
היי מאיה, הרבה נכתב בנושא - אפשר למצוא בגוגל אבל בקצרה - \זה חומר שעדיף לא להשתמש בו. בקבוקים כמו אבנט שהם ממש שקופים וקשים לרוב מכילים ביספנול. אלה שיותר לא שקופים ורכים קצת לרוב לא מכילים ביספנול. עד כמה שאני מבינה - הבעייה לרוב עם פורמולה כי מכינים את האבקה עם מים רותחים וזה מה שגורם להפרשת החומר הזה. לאו דווקא שימור חלב בבקבוקים אלה. בברכה אלן