כאבים חזקים בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני כחודש לאחר לידה ומניקה באופן חלקי, ביומיים האחרונים יש לי כאבים מאוד מאוד חזקים בשד הימני באזור אחד. בצד השמאלי שלו, ליד השד השני, ניסיתי לשאוב כמחשבה שאולי זה גודש אבל זה לא הקל על הכאב, מה זה יכול להיות? יש על מה לדאוג?
היי דנה, בדרך כלל כאים לא מוסברים כן קורים איך שהוא להנקה. לכן לרוב אין מה לדאוג. אבל בכל אופן, בלי לראות אותך קשה מאוד לנחש מה מתרחש. לפעמים זה יכול להיות אפילו מתנוחה לא טובה = ואת לא שמה לב שאת מיניקה בכל צד בצורה שונה. אם זה ממשיך אז תמיד רצוי לדווח על כך לרופא המטפל. בברכת חג שמח! אלן