גלולות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 7 חודשים ואני מניקה חלקית (שואבת 3 בקבוקים ביום, ובלילה הוא מנשנש..בין לבין אוכל מוצקים). נוטלת סרזט אך סובלת בחודשיים האחרונים מדימומים ארוכים אך חלשים. הרופא שלי המליץ לעבור לגלולה רגילה-מרסילון אותה נטלתי לפני ההריון. האם זה יפגום בהנקה ועד כמה? האם זה מסוכן לילד? והאם יש לעשות הפסקה בין שתי החבילות ולחכות למחזור או להמשיך רצוף? תודה מראש שיר
היי שיר, לגבי הגלולה וההשפעה על ההנקה - יש האומרים ומרגישים הפחתה בכמות החלב שנוצר. זה דבר מאוד אישי - ולא יודעים על בטוח כמה ואיך תפגע התפוקה שלך.לגבי הבטיחות - לא נראה לי שיש הבדל בין הסרזט ואחרים - הרי כולם הורמונים העוברים בחלב אם - אבל בכמות מזערית. את עניין הזה כדאי להתיעץ עם הרופא נשים. גם לגבי הפסקה בין לבין הגלולות - זה ממש לא התחום שלי אז קשה לי להגיד לך. תשאלי את הרופא את דרך הנטילה. בברכה אלן