לבקשת בתי - מבקשת עזרה דחופה!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר לידה מתישה, קיבלה התינוקת (בת 4 ימים) חלב-אם שאוב מבקבוק (ופעמיים אחדות גם סימילק) מבקבוק. הקטנטונת "ראתה כי טוב", ומסרבת לינוק מהשד, בוכה ונרדמת ומתעוררת כעבור זמן קצר בחיפוש חדש. מהבקבוק היא שותה במהירות, נראית מסופקת ונרדמת היטב. בתי פיתחה דלקת באחד השדיים, (חום גבוה, כאב וצמרמורות) שבגללו הורה לה הרופא טיפול אנטיביוטי. בתי מעוניינת להיניק, אבל המצב כפי שהוא מייסר. מה ניתן לעשות כדי שהתינוקת "תסכים" לינוק וביעילות מהשדיים? תודה על תשובתכם המהירה - הסבתא המודאגת
היי סבתא, קודם כל מזל טוב!! התינוקת עדיין מאוד קטנה כך שמה שלמדה הוא עדיין הפיך. המלצתי היא לקבוע עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC כדי שהיא תוכל לעזור לביתך להחזיר את התינוקת לשד. לפעמים בגלל חוסר ניסיון וביטחון קשה לבד להתמודד עם זה. אם אתם באזור המרכז = מוזמנות ביום ה' לקליניקה שלנו - קבוצה קטנה - עם מחיר קבוצתי. (עד 3 אימהות בלבד) אם לא אז אפשר להזמין מישהיא הביתה - אפשר למצוא יועצת באתר של האיגוד המקצועי - www.iaclc.org.il הקליניקה במ.מ.ש.-שיכון דן - www.mamash.org.il לא כדאי לדחות...... בברכה אלן