שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן אני אמא לתינוקת בת חודש ומניקה באופן מלא. לפני כשלושה ימים התחלתי לשאוב כפעמיים ביום ואני מרגישה כי יש לי פחות חלב בשלוש השאיבות האחרונות. שאלתי היא האם שאיבות גורמות לייצור מוגבר של חלב (על פי מה ששמעתי)או להיפך? תודה
היי דנה, השאיבה לשעצמה אולי שומרת על התפוקה אבל משבשת את ההנקה עצמה. אם את מיניקה ישירות אז התינוק אוכל הרבה יולתר ומגרה יותר את השדיים ליצירת יתר של חלב. אם את שואבת וגם נותנת אז התינוק מן הסתם אוכל ממך פחות וזה מה שמדרדר את כמות החלב. אם את לא חייבת לשאוב אז לא כדאי אלא לשאוב במטרה להשאיר כמה מנות בהקפאה לעת הצורך. אבל מתן בקבוקים גורם לתינוק לאכול כמות פי כמה - מאשר ביניקה ישירה - דבר שסותם אותו ומכביד על הקיבה הקטנה שלו. כך שהוא מרווח את ההנקות עוד יותר. כשחוזרים לעבודה ואין ברירה אז שואבים. אחרת אין הרבה יתרון לזה. בברכה אלן