שד בעייתי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי תינוק בן שלושה וחצי שבועות מניקה אותו הנקה מלאה. מזה שלושה ימים אני מתקשה להניק משד אחד אני רואה שיש חלב אבל הילד יונק פחות טוב מהשד הזה ולכן באמצע הארוחה אני נאלצת להחליף צד והוא מסיים את הארוחה שם. בנוסף בשד הבעייתי אני רואה שיוצא חלב מההילה שמסביב לפטמה משתי נקודות האם זה תקין? איך אני יכולה לעזור לו לינוק טוב יותר מהשד הזה? תודה מראש.
היי נטלי, קורה שחלב יוצא מההילה לפעמים. לא נראה לי שזה מעורר דאגה. לגבי צד מועדף - כדאי ללכת ליועצת הנקה מוסמכת כדי שתעזר לך עם התנוחות, ואחיזת התינוק. זה לא דבר שאפשר לתאר בכתב. אם את מאזור המרכז אז את יכולה לנצל את הקליניקה ב-מ.מ.ש. לקבוצה קטנה (עד 3 ) זה במחיר קבוצתי. www.mamash.org.il אם תרצי להזמין יועצת אליך אז אפשר למצוא באתר של היועצולת הנקה המוסמכות בישראל - www.iaclc.org.il בברכה אלן