כאבים חזקים וגודש בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, ילדתי לפני 4 ימים ובני לא מצליח לינוק. התייעצתי עם מספר יועצות הנקה ללא הועיל ובינתיים התפתח אצלי גודש וכאבים חזקים מאוד בשד. אני מעוניינת להפסיק עם ניסיונות ההנקה וחוששת לדלקת. לאיזה רופא עליי לגשת לשם בדיקה באזור המרכז? כיצד אני מפסיקה את הגודש ומונעת ייצור חלב נוסף?
היי אני חושבת שאנחנו דיברנו. מקוה שזה יעזור לך. מוזמנת לחזור אלי אחרי שבת אם זה לא השתפר. מאחלת לך הצלחה ושבת שלום אלן