גודש בחזה כתוצאה מסתימה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן, יש לי גודש בחזה אך גם בשאיבות אני לא מצליחה לשחרר את הגודש. הגודש בעיקר בחלק העליון של החזה ובצד ליד בית שחי. כואב לי מאוד. מה אני יכולה לעשות? אני מניקה חודש. תודה רבה
היי הילה, הנקה משני שצדדים בדרך כלל מונע גודש. זאת ההמלצה - להפעיל את שתי השדיים בכל הנקה. קומרפרסים קרים יכולים לעזור אבל הנקות תכופות יעזרו עוד יותר. לדאוג לאזן את התפוקה בעזרת הנקה משני הצדדים. מלאות היא מצב טבעי - אז צפוי בהתחלה למלאות מסויימת. לנסות רק להיניק ללא שאיבות אלא אם ממש כואב והתינוק לא יכול או לא רוצה לינוק באותו הזמן.מקלחות במים חמים גם עוזרות לשחרר את החלב ואפשר לנסות לסחוט את השד במקלחת. מקוה שזה יעבור לך מהר. בברכה אלן