סרזאט והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מניקה כבר כ-9 חודשים ומשתמשת בגלולות סרזאט. עם המעבר לאוכל מוצק כמובן שהתדירות ירדה ועומדת כעת על פעמיים ביום (בוקר וערב), וגם לזה לעיתים אני צריכה להוסיף השלמה של פורמולה, כלומר כמות ייצור החלב קטנה באופן משמעותי. האם ההגנה של גלולות הסרזאט פוחתת בעקבות מיעוט החלב? אנא תשובתכם הדחופה... תודה רבה מראש!
היי גלי, זאת שאלה שכדאי להפנות לרופא נשים. בכל אופן תינוקות עדיין צריכים 5 ארוחות חלביות והמוצקים אמורים לבוא כתוספת להנקות בשלב זה. בגלל זה שאת מיניקה פחות ומחליפה הנקות בארוחות של מוצקים כמות החלב ירדה. אם תרצי להגביר - תניקי יותר. אם לא אז תמשיכי להשלים עם תמ"ל כי חלב הוא חשוב לבניית מערכותיו של התינוק בברכה אלן