גודש\דלקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה עדיין את בתי בת ה9 חודשים בוקר ולילה. אתמול קמתי עם כאבים חזקים וחזה חזק. היה לי חום 39 והרגשה של שפעת. היום שמתי עלי כרוב ירוק למשך שעה השאלה שלי אם יש לי דלקת ואם מותר לי להניק מהחזה " הבעייתי"? אודה לך אם יש לכם עוד רעיונות להקל על הכאבים. תודה.
היי לימור, ככל הנראה יש לך דלקת וההמלצה לטיפול בדלקת היא שתייה מרובה, מנוחה, והנקה לעיתים קרובות מהשד הזה. זה שאת לא מיניקה במשך היום גורם למצב של גודש. תינוקות בגיל הזה עדיין יומקים במשך היום וחשוב להמשיך את ההנקה . הרי החלב הוא בסיס התפריט של התינוקות לפחות עד שנה. לגבי הכאב. אפשר לקחת משכח כאב - איבופרופן הוא המומלץ - (אדוויל) החלמה מהירה. אלן
תודה תודה.