מוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני לא בטוחה שזה המקום הנכון לשאול, אבל אני מנסה. האם מותר לתת טעימה של טחינה לתינוק בן חצי שעה??? תודה מאטש אלינור
היי אלינור, לא שאני מומחית בנדון - אבל נראה לי בתור מאכלים ראשונים הכי כדאי לתת ירקות ופירות במצב הכי קרוב לטרי וטבעי. כמובן אי אפשר לתת דברים קשים כי תינוק יכול להחנק. אבל פירות או ירקות מאודים יכולים להיות ממש אתגר וטעים. טחינה נראה לי שהיא די דביקה ולא נעימה בתור ניסיון ראשוני. בברכה אלן