הנקה ושתיית מים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן היי... האם שתיית מים לתינוק בן חודש וחצי שיונק הנקה מלאה אסורה בהחלט או לא מומלצת (ידוע לי כי הוא מקבל כבר את המים בתחילת ההנקה אך רציתי מידי פעם ממש קצת לתת לו בשעות שיוצאים מהבית וחם. שאלתי היא האם זה אסור בהחלט או לא מומלץ כי הוא מקבל זאת כבר בברכה, שירי
היי שירן, אנני חושבת שזה איסור מוחלט. דובר בסך הכל במים - אבל העניין הוא שבקבוק יכול לבלבל אותו כך שלא ירצה שד, וגם בגלל אפשרות של זיהום של ציוד זה מגדיל את הסיכוי לנוכחות חיידקים. בסך הכל לא מומלץ. בברכה אלן