סימנים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת חודשיים והיא יונקת לפי דרישה. לאחרונה שמתי לב שהיא מראה סימני רעב כמו פתיחת פה לחיפוש השד או הכנסת יד לפה אבל באופן מאוד רגוע ובלי לשדר רעב. היא יכולה להמשיך כך לפחות חצי שעה ורק אז יגיעו גם האגרופים וחוסר רגיעה. בשלב זה כמובן שאני כבר מניקה אותה. האם כבר ברגע הראשון שהיא מראה את הסימנים אז להניק או שהם מראים על משהו אחר- כי הרי היא בשלב אוראלי עכשיו. ואני חושבת שהיא גם יונקת יותר טוב אחרי שאני ממתינה, אם כי אני לא בטוחה. תודה על העצה
היי אביטל. בדרך כלל מה שאת מתארת הןם סימנים ראשונים של רעב. אומרים שכדאי להיניק כאשר יש סימנים אלה. בכי הוא סימן מאוחר של רעב. תנסי להיניק לאחר סימנים ראשונים - תראי אם זה הולך טוב. אם לא אז תעשי מה שעשית עד עכשיו. יש כללים - אבל אין חוקי ברזל. כל תינוק ואימא עובדים יחד להגיע אל האיזון ההצלחה. בברכה אלן