גלולות סרזט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ובוקר טוב! ומקווה שאני שואלת במקום הנכון! יש לי תינוק בן שנה וחודשיים שהנקתי עד לפני שבוע ולכן לקחתי גלולות סרזט למניעת הריון. רציתי לדעת מה אחוזי ההגנה של הגלולות הללו ללא ההנקה?, אני ממשיכה לקחת אותם כי לא הספקתי ללכת עוד לרופא ולהחליף את המרשם אז לבנתיים... תודה רבה ויום טוב. רותי
היי רותי, אין לי את המידע המדוייק. עדיף לשאול רופא נשים - אולי בפורום באתר הזה או לשאול את רופא המפטל בך. בברכה אלן